konferencja - opisy warsztatów

WARSZTATY:
Janek Baranowski - Wprowadzenie w ornamenty
Bogusława Bogucka - Gra w matmę
Bogusława Bogucka - Zatańcz z matematyką
Katarzyna Budziłek-Jurek - Ruchowe Gry Matematyczne
Katarzyna Burnicka - Okna gotyckie - początek przygody
David Cain - Szalony krzyki!!
David Cain - Kawałek matematycznej refleksji po 25 latach!
Katarzyna Chorodeńska - Tam, gdzie taniec zatacza swój krąg
Katarzyna Chrzanowska - Gra w matmę
Katarzyna Chrzanowska - Zatańcz z matematyką
Zyta Czechowska - Narzędzia TIK i kreatywne pomoce dydaktyczne w pracy z uczniami ze SPE w tym z dziećmi ze spektrum autyzmu
Krystyna Dałek - Usłyszeć i zobaczyć- czy to wystarczy słabszemu uczniowi
Grzegorz Derbis - Test KAHOOT na lekcji matematyki
Gabriela Dolińska - Projekt edukacyjny a potrzeby i zainteresowania uczniów
Ewa Gaweł - Ruchowe Gry Matematyczne
Ewa Gałęska - Rozwiązywanie zadań metodą kruszenia w szkole podstawowej
Ewa Gałęska - Rozwiązywanie zadań metodą kruszenia w gimnazjum
Ewa Gałęska - Rozwiązywanie zadań metodą kruszenia w szkole ponadgimnazjalnej
Magdalena Glac - Płatki śniegu i geometria
Aleksandra Gębura - Papierowe ułamki
Piotr Gumienny - BPS - Bezpośrednie Przygotowanie Startowe, czyli ku maturze 2017
Ilona Hajduk - Różne poziomy komunikacji w nauczaniu matematyki
Elżbieta Hoffman-Guzik - Wykorzystanie tablicy interaktywnej w celu rozwijania matematycznego myślenia w klasach I-III
Elżbieta Hoffman-Guzik - Wykorzystanie aplikacji Class Dojo do motywowania uczniów do nauki oraz prawidłowego zachowania
Anna Jakubiec - Nie taka gęś głupia jak ją malują...
Ewelina Jantos - Ciekawe pomysły na rachunek pamięciowy
Ewa Jarawka - Magiczne składanki, czyli jak pomagać uczniom rozwijać wyobraźnię przestrzenną
Grażyna Jarmuż - Techniki cauchingowe w doskonaleniu kompetencji kluczowych
Grażyna Karczyńska - Rozwiązywanie zadań metodą kruszenia w szkole podstawowej
Grażyna Karczyńska - Rozwiązywanie zadań metodą kruszenia w gimnazjum
Grażyna Karczyńska - Rozwiązywanie zadań metodą kruszenia w szkole podnagimnazjalnej
Marta Kądziołka - Fraktale technika origami
Jacek Kochel - Od robota Sphero do własnej gry komputerowej
Lidia Kołodziej  - Matematyka na wyciągnięcie ręki...
Adam Kominiak - Spotkanie z Harleyowcem
Marianna Kowalczyk - Jak nauczyć uczyć się matematyki
Marianna Kowalczyk - Metoda dramy na lekcjach matematyki
Jadwiga Kowalewska -  Planowanie i organizowanie procesu edukacyjnego w kontekście możliwości i potrzeb uczniów
Dorota Kraska - Matematyka a programowanie
Dorota Kraska - Papier w kropki - nauczanie i uczenie się geometrii i nie tylko
Dariusz Kulma - Na pozór nieistotne – jak skuteczniej uczyć matematyki
Jolanta Łuc Planowanie i organizowanie procesu edukacyjnego w kontekście możliwości i potrzeb uczniów
Elżbieta Maciak - Sześcienna róża
Anna Maik - Wykorzystanie tablicy interaktywnej w celu rozwijania matematycznego myślenia w klasach I-III
Anna Maik - Wykorzystanie aplikacji Class Dojo do motywowania uczniów do nauki oraz prawidłowego zachowania
Joanna Major - Gry i zabawy narzędziem do kształtowania kompetencji matematycznych uczniów II etapu edukacyjnego
Maciej Major - Stochastyczne aspekty sprawiedliwości
Anna Małgorzata Koronka - Piryn i Riła - najwyższe pasma Półwyspu Bałkańskiego
Jolanta Lazar - Kosmiczne lekcje matematyki
Jolanta Lazar - Matematyka z Moodle, czyli jak moodlersi radzą sobie z matematyką
István Lénárt - Zaprzyjaźnić matematykę z geografią
István Lénárt - Nieoczekiwane piękno liczb
Maria Lerska - Bryły szkieletowe ze słomek
Anna Lewandowska-Miller - Pokochać ułamki/Liczenie do 100 – Metoda stacji
Anna Lewandowska-Miller - System dziesiętny w metodzie MONTESSORI
Helena Lewicka - Jak nauczyć uczyć się matematyki
Helena Lewicka - Metoda dramy na lekcjach matematyki
Justyna Lis - Matematyka w kuchni
Jolanta Łuc - Narzędzia TOC w nauczaniu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych
Aneta Machnicka  - Przykłady aktywności matematycznej w gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej
Jolanta Majkowska - Narzędzia TIK i kreatywne pomoce dydaktyczne w pracy z uczniami ze SPE w tym z dziećmi ze spektrum autyzmu
Adam Makowski - Szatan z siódmej klasy
Tomasz Masłowski - Matematyka bez formuł 
Tomasz Masłowski - XXVI lat KANGURA i SNM
Tomasz Masłowski - Recepta na maturalny sukces
Tomasz Masłowski - Szatan z siódmej klasy
Ewa Misiejuk - Matematyka w kuchni
Krzysztof Mostowski - Liczenie w pamięci z kalkulatorem w ręku
Agnieszka Mróz-Gonciarz - Matematyka jest OK. Gry i zabawy matematyczne
Jędrzej Nawara - Od robota Sphero do własnej gry komputerowej
Piotr Nodzyński - Matematyka bez formuł
Piotr Nodzyński - Liczenie w pamięci z kalkulatorem w ręku
Piotr Nodzyński - Recepta na maturalny sukces
Michał Nowik - Gry i zabawy na lekcjach nie tylko matematyki
Michał Nowik - Jak wykorzystać kostki na lekcjach matematyki?" w ramach XXVIKKSNM
Michał Nowik - Zobacz w co grają Wikingowie z Mikołajem
Krzysztof Oleś - Od punktu do punktu - jak matematycznie pomagać z Pythonem?
Agnieszka Ogiegło - Gry na lekcji matematyki klasy 4-6 i gimnazjum
Irena Otłuszyk - Zadania łatwe i standardowe
Władysława Paczesna - Jak śmiało przekroczyć próg z kl. III do kl. IV?
Joanna Palińska - Matematyka w podstawówce – innowacja pedagogiczna
Elżbieta Paluczek - Matematyka w terenie czyli math- geocaching
Renata Pałka - Jak zaktywizować ucznia z trudnościami w matematyce na zajęciach?
Krystyna Pastuszka - Sześcienna róża
Piotr Pawlikowski - Różne poziomy komunikacji w nauczaniu matematyki
Piotr Pawlikowski - Wielościany (i nie tylko) z Geogebrą
Maria Perłowska - Techniki coachingowe przydatne w pracy z uczniem i rodzicami
Maria Perłowska - Przywództwo edukacyjne w klasie, czyli jak zmienić sposób prowadzenia lekcji na ciekawszy dla ucznia i nauczyciela
Barbara Pieronkiewicz - 50 twarzy matematyki, czyli o humanistycznych aspektach edukacji matematycznej słów kilka
Hanna Piotrewicz-Nowik - Zobacz w co grają Wikingowie z Mikołajem
Blanka Plata - Trójkąty, iluzja, geometria zaklęta w koralikach
Marzena Płachciok - GeoGebra i platforma edukacyjna czyli jak zainspirować młodego człowieka do poszukiwania matematyki
Marzena Polewka - Zadania łatwe i standardowe
Anna Porzucek-Kowalczyk - Czy warto jest budować modele brył?
Joanna Powązka - Gry matematyczne - zrób to sam!
Izabela Przepiórkiewicz - Rozwijanie zainteresowań i zdolności matematycznych uczniów edukacji wczesnoszkolnej
Izabela Przepiórkiewicz - Twórcze programowanie z Baltie w edukacji wczesnoszkolnej
Alina Przychoda - Zobaczę-dotknę-wiem i umiem
Bogumiła Rawecka - Jak być szczęśliwym i kreatywnym nauczycielem?
Bogumiła Rawecka - Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Bożena Rożek - Podejście konstruktywistyczne w kształtowaniu pojęć geometrycznych na I etapie edukacyjnym - przykład zajęć pozalekcyjnych
Anna Rybak - Techniki dowodzenia twierdzeń - jak przygotować uczniów do prawidłowego rozwiązywania zadań typu "wykaż", "udowodnij"
Anna Rybak - Zaprzyjaźnić matematykę z geografią
Monika Sawicka - Niecodzienna przygoda z zadaniami z treścią
Magdalena Sajuk - Soroban - japońskie liczydło. Jak liczyć, po co używać?
Karol Sieńkowski - Programowanie robotów, czyli po co matematyka informatykowi?
Karol Sieńkowski - Soroban - japońskie liczydło. Jak liczyć, po co używać?
Katarzyna Sikora - Od punktu do punktu - jak matematycznie pomagać z Pythonem?
Teresa Sklepek - Klocki na lekcjach matematyki
Teresa Sklepek - Legenda o Kopcu Krakusa
Irena Słowik - Czy warto jest budować modele brył?
Witold Stachnik - Zadania łatwe i standardowe
Joanna Stasch - Gwiazdki - kolejna odsłona
Joanna Stefańska - eTwinning - współpraca europejska przez Internet
Ewa Sumowska - Do czego służy matematyka
Ewa Szabała - Matematyka w kuchni
Wiktor Szanin - Tablica interaktywna, platformy e-learningowe w pracy dydaktycznej nauczyciela
Wiktor Szanin - Twórcze programowanie z Baltie w edukacji wczesnoszkolnej
Tomasz Szwed - Nieustannie liczący, wciąż nieobliczalni. O uczniach inteligentnych, zdolnych matematycznie i utalentowanych
Tomasz Szwed - Różne poziomy komunikacji w nauczaniu matematyki
Joanna Świercz - Przełamać rutynę, czyli matmainaczej.pl
Renata Toboła - Rozwiązywanie zadań metodą kruszenia w szkole podstawowej
Renata Toboła - Rozwiązywanie zadań metodą kruszenia w gimnazjum
Renata Toboła - Rozwiązywanie zadań metodą kruszenia w szkole ponadgimnazjalnej
Wojciech Tomalczyk - Kółko matematyczne w gimnazjum i liceum
Piotr Tomczak - Były sobie świnki trzy, Kryptos, Hex i myAnzan
Piotr Tomczak - Gry kooperacyjne - Pandemia
Ewa Tondera - Gry matematyczne - zrób to sam!
Anna Tyczyńska - Jak zaktywizować ucznia z trudnościami w matematyce na zajęciach?
Anna Walc - Przykłady aktywności matematycznej w gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej
Leszek Wojtasik - Portfel nauczyciela cz.2 vs Smartfon nauczyciela
Bernadetta Wójtowicz - GeoGebra dla początkujących
Katarzyna Wybraniec-Pieniążek - Niecodzienna przygoda z zadaniami z treścią
Lilianna Iwona Zabierowska - Techniki cauchingowe w doskonaleniu kompetencji kluczowych
Lilianna Iwona Zabierowska - Narzędzia TOC w nauczaniu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych
Joanna Zamkowska - Matematyka jest OK. Gry i zabawy matematyczne
Małgorzata Zbinkowska - Zobaczę-dotknę-wiem i umiem
Dorota Żarek - Sławni matematycy w anegdocie
Teresa Żodziewska - Fraktale technika origami

PANELE DYSKUSYJNE:
Tomasz Masłowski - Czy dobra zmiana jest dobra?
Piotr Nodzyński - Czy dobra zmiana jest dobra?

WIECZÓR ATRAKCJI:
Katarzyna Chorodeńska - Tam, gdzie taniec zatacza swój krąg



 

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza