wtorek, 2 stycznia 2018

Gabriela Dolińska - warsztat: "Projekt edukacyjny a potrzeby i zainteresowania uczniów"

Warsztaty na XXVII Krajowej Konferencji Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki Poznań, luty 2018

Prowadzący: Gabriela Dolińska
Temat: "Projekt edukacyjny a potrzeby i zainteresowania uczniów"
Rodzaj zajęć: warsztat

Czego dotyczą zajęcia: Sieciowanie może pomóc czyli konektywizm na moim podwórku...Wymiana doświadczeń z realizacji różnorodnych projektów edukacyjnych między uczestnikami warsztatów, w tym sposób angażowania, motywowania uczniów do pracy. Blaski i cienie w pracy z uczniami o SPE - jak sobie radzimy, codzienny warsztat pracy, metody i formy które się sprawdziły. Gdzie szukać sponsorów i sprzymierzeńców dla naszych pomysłów.

Gabriela Dolińska o sobie – nauczyciel dyplomowany. Egzaminator. Od 23 lat uczę matematyki. Pracowałam w szkole podstawowej oraz gimnazjum z oddziałami integracyjnymi ucząc m.in. w klasach terapeutycznych,wyrównawczych oraz integracyjnych. Prowadziłam klasy z autorskim programem "Matematyka z elementami ekonomii", opiekowałam się uzdolnionymi uczniami realizującymi indywidualne programy z matematyki oraz innymi uczniami ze SPE. Prowadzę zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, koła przedmiotowe, warsztaty, konsultacje i porady wg. potrzeb uczniów. Piszę projekty, poszukuję sponsorów i sprzymierzeńców dla swoich pomysłów. Zachęcam młodzież do udziału w różnorodnych zmaganiach matematycznych(od szkolnych po międzynarodowe) oraz do realizacji rozmaitych projektów edukacyjnych (lokalnych, ogólnopolskich, międzynarodowych), do udziału w wykładach i spotkaniach z ciekawymi ludźmi promującymi m.in. zastosowania matematyki lub matematykę rekreacyjną np. w listopadzie zaproszenie do moje szkoły przyjął i prowadził warsztaty , wielokrotny Mistrz Świata i Polski w Sudoku. Sukcesy uczniów i zaangażowanie rodziców wciąż mnie uskrzydlają - od tych "małych" codziennych obserwowanych na lekcjach, aż po laureatów i finalistów konkursów przedmiotowych różnego szczebla.

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza