czwartek, 12 grudnia 2013

Czasopismo NiM nr 24

Czasopismo "Nauczyciele i Matematyka", nr 24, rok 1997

Cz. I, cz. II



Spis treści
Krystyna Dałek, Kształcenie i doskonalenie nauczycieli niezbędnym warunkiem powodzenia reformy
Janusz Karkut, Nauczyciel matematyki może być prawie ideałem
Małgorzata Taraszkiewicz, Nauczyciel matematyki może nie być ideałem
Marek Pisarski, Nauczyciel matematyki może być lustrem
Marek Pisarski, Na to zawarliśmy umowę
Ireneusz Kawecki, Wiedza praktyczna nauczyciela matematyki
Barbarza Podobińska, Kazimiera Skałuba, Dobre oceny z matematyki w szkole średniej
Mark Bencjanowicz Wołowicz (tłumaczyła Emilia Wołodźko), Światło na końcu tunelu
Małgorzata Zytko, Panaceum na dolegliwości w nauczaniu matematyki
Klemens Stróżyński, Matematyczne barany
Klemens Stróżyński, Przyjazne Testy
Danuta Zaremba, O dzieleniu pieniędzy
Tomasz Szemberg, Matura z matematyki - obowiązek czy wybór
Tomasz Gliszczyński, Jak wygląda duża matura z matematyki w Anglii
Scottish Certificate of Educatuion
Witold Pająk, W poszukiwaniu wierzchołków parabol
Eugeniusz Jakubas, Matematyka i sztuka
Ewa Swoboda, Stefan Turnau, Elżbieta Urbańska, Interakcje na lekcji matematyki
Krystyna Dałek, Ułamki i wektory
Bronisław Pabich, Magiczny siedmiościan bez kleju
Jerzy Szczepański, O wyborach losowych czyli ile waży łut szczęścia
Jenek Baranowski, Obrona Matematyki
Janek Baranowski, Diamenty matematyki
Piotr Zarzycki, Wszystkie twierdzenia małe i duże (6)
O problemie Frobeniusa


Zobacz także:
Archiwum NiMa 

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza