piątek, 13 grudnia 2013

Czasopismo NiM nr 41

Czasopismo "Nauczyciele i Matematyka", nr 41, rok 2002

Plik PDF. Cz. I, cz. II

Spis treści
Wacław Zawadowski, XI KK SNM
Marta Borowicka, Pewna metoda pracy w grupach na lekcji matematyki
Harrie Broekman, Myślenie nogami?
Kazimierz Cegiełka, Wykorzystywanie możliwości programu komputerowego Scientifie WorkPlace w nauczaniu matematyki
Kazimierz Cegiełka, Prosta i wektor w klasie I liceum
Kazimierz Cegiełka, Od algorytmu Euklidesa do podpisu cyfrowego
Grażyna Dokurno, Elżbieta Kasperkieicz, Czym może nas zaskoczyć bank?
Teresa Dwornik-Orzechowska, Idziemy do banku z kalkulatorem TI-83
Barbara Ejsmont, Janina Markowska-Wróbel, Zabawa z geometrią, tangram
Tomasz Gliszczyński, Czy monety euro są symetryczne?
Danuta Jaworska, Grażyna Niedośpiał, Ciekawe problemy i zaskakujące problemy
Jerzy Janowicz, Wzbudzanie twórczej aktywności matematycznej uczniów - metoda II
Celina Kadej, Metody rozwiązywania zadań z geometrii
Małgorzata Kasprzyk, Danuta Kutek-Kadłuczko, Kalkulatory graficzne Casio na lekcjach matematyki
Danuta Kornecka, Marek Pisarski, Kalkulator graficzny TI-83 w gimnazjum
Danuta Kornecka, Marek Pisarski, Matematyka na biegunach
Jolanta Kowalska, Małgorzata Pacana-Kawalec, Zastosowanie aplikacji Cabri II kalkulatora TI-92 w nauczaniu matematyki
Komentarz do okładki
Magdalena Majewska, Rozwiązywanie zadań problemowych z wykorzystaniem kalkulatora TI-92

Zobacz także:
Archiwum NiMa 

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza