środa, 23 kwietnia 2025

Publikacja nt. konkursu matematyczno-literackiego „Matematyka wierszem, fraszką i limerykiem”

Zapraszamy do lektury artykułu autorstwa Ramony Wiory na temat konkursu matematyczno-literackiego „Matematyka wierszem, fraszką i limerykiem”. Artykuł popularyzujący nasz konkurs został swego czasu opublikowany na stronach Muzeum Matematyki w Kurniku.
Przyjemnej lektury ->

Konferencja Koła Wielkopolskiego SNM

Koło Wielkopolskie SNM przy współpracy ze Szkołą Podstawową nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Koźminie Wlkp. zapraszają nauczycieli matematyki szkół podstawowych do udziału w konferencji

Matematyka dla wszystkich.

Termin: 15 maja 2025 roku (czwartek), godz. 13:00 – 16:00
Miejsce: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Koźminie Wielkopolskim (ul. Kopernika 1)

Konferencja jest bezpłatna. Rejestracja do 25 kwietnia 2025 roku.
Czytaj więcej na stronie oddziału ->
Formularz zgłoszeniowy ->

Konferencji Dydaktyków Matematyki

W imieniu organizatorów zapraszamy do udziału w

XX Konferencji Dydaktyków Matematyki
„Matematyka – nasza niedostrzegalna kultura. MATH&ART”

Konferencja odbędzie się w dniach 8-11.05.2025 r. w Pobierowie.

Czytaj więcej na stronie konferencji ->

środa, 16 kwietnia 2025

Szanowni Członkowie i Sympatycy SNM!
Życzę Wam zdrowych i radosnych Świąt Wielkanocnych. Niech istota tych świąt będzie dla Was źródłem nadziei na lepsze jutro, siły do pełni życia i optymizmu wypełniającego uśmiechem i radością każdy kolejny dzień.

W imieniu całego Zarządu Głównego i Głównej Komisji Rewizyjnej, z serdecznym wiosennym pozdrowieniem.

Alina Przychoda - Prezes SNM


środa, 9 kwietnia 2025

Konkurs na Eksperyment Matematyczny

Szkoła Podstawowa nr 11 w Białymstoku oraz Centrum Kreatywnego Uczenia się Matematyki przy Wydziale Matematyki Uniwersytetu w Białymstoku ogłaszają
Konkurs na Eksperyment Matematyczny

Konkurs ma charakter międzynarodowy. Uczestnikami konkursu mogą być uczniowie szkół podstawowych klas VI-VIII oraz szkół ponadpodstawowych, którzy chcą poznawać matematykę poprzez wykonywanie pracy badawczej.

Czytaj więcej na stronie konkursu ->