Tytuł warsztatów: Jak zaktywizować ucznia z trudnościami w matematyce na zajęciach?
Imiona i nazwiska osób współprowadzących zajęcia: Renata Pałka i Anna Tyczyńska
Grupa odbiorców: szkoła podstawowa, gimnazjum
Czas trwania zajęć: 60 min
Imiona i nazwiska osób współprowadzących zajęcia: Renata Pałka i Anna Tyczyńska
Grupa odbiorców: szkoła podstawowa, gimnazjum
Streszczenie zajęć: W wielu klasach są uczniowie z trudnościami w nauce matematyki, niekiedy z utrwaloną od lat niechęcią do przedmiotu i braku wiary we własne możliwości. Na zajęciach krótko opiszę trudności w nauce, ich przyczyny i możliwości przezwyciężania. Przedstawię propozycje materiałów do pracy na lekcjach i zajęciach wyrównawczych, które stosuję.
Uczestnicy zajęć będą mogli przetestować niektóre z nich i podzielić się swoimi pomysłami.
Forma zajęć: warsztatUczestnicy zajęć będą mogli przetestować niektóre z nich i podzielić się swoimi pomysłami.
Czas trwania zajęć: 60 min
Renata Pałka o sobie: Jestem nauczycielką matematyki w Gimnazjum im. Jana Pawła II w Sułowie. Fascynuje mnie przyroda i matematyka. Lubię wyzwania.W swojej pracy staram się ukazywać piękno matemayki, ale też jej praktyczny wymiar.Wierzę, że każdy uczeń ma talent. Sztuką go odkryć i oszlifować.Od wielu lat prowadzę w szkole pozalekcyjnajne zajęcia matematyczne z elementami bankowości i finansów oraz warsztaty "EKOARTMAT". Jestem organizatorką konkursów.
Anna Tyczyńska o sobie: Naucza matematyki, fizyki i informatyki w Gimnazjum im. Jana Pawła II w Sułowie. Jest miłośniczką turystyki rowerowej i muzyki. W szkole prowadzi zespół instrumentalno-wokalny, a od dwóch lat z sukcesem "STAWIA NA SŁOŃCE".
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz